понедељак, 9. март 2009.

Prvi post - IDEMO!

Dakle, posle izvesnog vremena lurkovanja shvatio sam da ne bi bilo loše da podelim neka mišljenja koja imam jer, smatram da bi, ned'o Bog, nekoga zanimalo. Opet, ljudi pišu sve i svašta pa se to čita (ako i ovo baš zakaže počeću nekoga da fanatično pljujem, branim, kako već i odma' će narod doći). Znači, pošto me mrzi da editujem snimke za video blog, otvorih ovaj - tekstualni. Videću kako će se stvari razviti, ali za sada je u planu update jednom nedeljno, ili kako mi već pirne. Takođe, što se tiče tema, otvoren sam za predloge, ali kontam da će ljude prvo zanimati šta imam da kažem i da malo upoznaju moje poglede na svet ili šta već pre nego što im padne na pamet da me pitaju da razglabam o nekoj određenoj temi po njihovom ukusu. Ovde ću možda i kačiti neka moja spisanija, pošto ponekad me u'vati pa nešto i piskaram. U svakom slučaju, dobrodošli, očekujte prvi bitniji post u subotu, a do tada, slobodno recite šta vas zanima ili o čemu želite da pišem, ako neko ima neku ideju :)

Нема коментара:

Постави коментар